ایتھلیٹکس دوڑ اور دلچسپ حقائق

جس طرح میدان کرتے کھیلوں میں اتھلیٹکس (ٹریک اینڈ...

بیڈمنٹن کے متعلق دلچسپ حقائق

بیڈمنٹن ایک بازوکشی کھیل ہے جس کے دو کھلاڑی...

فٹبال: قواعد، رینکنگز، اور مزید

باہری دنیا میں فٹبال دنیا بھر میں بہت مقبول...

بیڈمنٹن کے متعلق دلچسپ حقائق

بیڈمنٹن ایک بازوکشی کھیل ہے جس کے دو کھلاڑی آپس میں مقابل ہوتے ہیں۔ یہ ایک بہت ہی دلچسپ کھیل ہے جو دنیا بھر میں کھیلا جاتا ہے۔

دو کھلاڑیوں کے درمیان کورٹ ہوتا ہے جو 20 فٹ کی چوڑائی اور 44 فٹ کی لمبائی کا ہوتا ہے۔ دونوں طرف کورٹ پر ہارے رنگ کی لائنیں بنائی جاتی ہیں جو سے کھلاڑیوں کے بیچ فاصلہ معلوم کیا جاتا ہے۔

بیڈمنٹن کے قواعد بھی بہت سادہ ہیں۔ دونوں کھلاڑیوں کو آپس میں پلاسٹک سے بنے ٹکری (شٹل) کو ہوا کے زور سے زمین کے دوسرے طرف پھینکنے کی کوشش کرنی ہوتی ہے۔ اگر کھلاڑی شٹل کو ناکامی کے ساتھ زمین پر گرا دیتا ہے، تو اس کو پوائنٹ کہا جاتا ہے۔

اگر کوئی کھلاڑی کسی بھی طرح کی غلطی کرتا ہے، تو اسے مختلف قسم کے پینالٹی دیے جاتے ہیں۔ جیسے کہ اگر کسی کھلاڑی شٹل کو اپنے ہاتھ سے پھینکتے ہوئے زمین کے دوسرے طرف لی جاتا ہے تو اسے “لفٹ” کہتے ہیں اور مختلف پینالٹی کاٹ دی جاتی ہے۔

بیڈمنٹن میں کھلاڑیوں کی رینکنگ بھی کئی طریقوں سے کی جاتی ہے۔ بین الاقوامی بیڈمنٹن فیڈریشن (BWF) دنیا بھر کے بیڈمنٹن کھلاڑیوں کی رینکنگ جاری کرتی ہے جس کے لئے وہ مختلف ٹورنامنٹس کا نتیجہ شامل کرتی ہے۔

رینکنگ کی بنیاد میں کھلاڑیوں کے فیڈریشن کے مختلف پہلوؤں کا حساب کیا جاتا ہے جیسے کہ ان کے کھیل کا انداز، ان کی جسمانی صلاحیت اور تجربہ شامل ہیں۔

دنیا بھر میں بہت سے بیڈمنٹن کھلاڑی مشہور ہیں جن میں لین دن (Lee Chong Wei)، کرسنا ظفر (Kashyap Parupalli)، پی ڈی سندھو (P.V. Sindhu)، نوراسیکین (Nozomi Okuhara)، کریستنا مارین (Carolina Marin) اور وکتور اکسلسن (Viktor Axelsen) شامل ہیں۔

بیڈمنٹن ایک دلچسپ کھیل ہے جسے دنیا بھر میں شائع کیا گیا ہے۔ اس کے قواعد سادہ ہیں جو اس کو آسان بناتے ہیں۔ بیڈمنٹن کھلاڑیوں کی رینکنگ بین الاقوامی بیڈمنٹن فیڈریشن کے ذریعے کی جاتی ہے جو ان کے کھیل کے مختلف پہلوؤں کو مد نظر رکھتے ہوئے جاری کی جاتی ہے۔

بیڈمنٹن کھیل میں دو کھلاڑیوں کے درمیان یک جانبی میدان میں کھیل کھیلا جاتا ہے۔ اس کھیل میں ایک وزن دار شتر پھینکا جاتا ہے جس کو شٹل کہا جاتا ہے۔ اس کا وزن ڈیڑھ کلو تک ہوتا ہے۔

بیڈمنٹن کھیل کے قواعد بہت سادہ ہیں۔ ہر کھلاڑی کے پاس ایک ہی چھتری ہوتی ہے جو وہ کھیل کے دوران استعمال کرتا ہے۔ کھلاڑی کی کوشش ہوتی ہے کہ وہ شٹل کو اپنے حصے سے حد سے زیادہ مرتبہ مخالف کی جانب بھیجے۔ اگر کھلاڑی شٹل کو خارج کر دے تو اسے ضائع کرنے کی سزا ملتی ہے۔ اگر شٹل مخالف کے درمیان سے نہیں گزرتا تو یہ اونچائی کے حصے میں آ جاتا ہے۔

ایک سیٹ میں 21 نقاط حاصل کرنے ہوتے ہیں۔ جب کسی کھلاڑی کے ہاتھ 21 نقاط حاصل ہوتے ہیں تو وہ سیٹ جیت جاتا ہے۔ اگر دونوں کھلاڑیوں کے ہاتھ 20-20 نقاط ہوں تو وہ جس کے ہاتھ میں پہلے نقطے آئے ہوں وہ سیٹ جیتتا ہے۔

بیڈمنٹن کے متعلق دلچسپ حقائق :

بیڈمنٹن دنیا کا سب سے تیز ریکٹ سپورٹ ہے۔ شتر پھینک کی رفتار ہدایت پانچ مائل فی سیکنڈ تک پہنچتی ہے جو اسے دنیا کے سب سے تیز ریکٹ سپورٹ بناتا ہے۔

بیڈمنٹن کھیل کے میدان کا حدود بہت چھوٹے ہوتے ہیں۔ اس کے لئے آپ کم از کم 14 فٹ لمبائی کے میدان کی ضرورت ہوتی ہے جو ایک ایکلی پر لگا ہوتا ہے۔

بیڈمنٹن کے شٹل پھینکنے کے لئے استعمال ہونے والے شٹلز، مرغابی کے پر کی ریشے اور جانوروں کے بالوں سے تیار کئے جاتے ہیں۔

بیڈمنٹن کھیل کی بنیاد انگریز کھلاڑیوں کے دو کھیلوں ٹینس اینڈ سکواش سے بنی ہے۔

بیڈمنٹن کے بین الاقوامی منافسات میں پہلے ایشیا کے کھلاڑی لئون ڈان برازیل کے منڈی نے دوہرا چیمپئن شپ جیتا۔

بیڈمنٹن کھیل کی پہلی دو مخالفین میچ برطانوی ایبل وی ہیمیگٹن اور بیورک فلہ کے درمیان ہوا تھا۔

بیڈمنٹن کھیل کے سامان کی کاروائی ، ہنگ کانگ کے سرگرم ترین بازارات میں سے ایک ہے۔

دنیا کے بیشتر ممالک میں بیڈمنٹن کھیل کو تحریک دینے کیلئے یونیورسٹیز کی جانب سے تحریک کرائی جاتی ہے۔

بیڈمنٹن کھیل میں مختلف شٹل کی قوت کی معیاری پیمائش کے لئے آلہ کی استعمال کیا جاتا ہے جسے کالیبریٹڈ شٹل کہا جاتا ہے۔

پرولمپکس میں 1992 میں بیڈمنٹن کھلاڑی سوندیپ ورما نے بھارت کے لئے برونز منجانب کھلاڑی کے طور پر پہلا انڈیوڈ میڈل جیتا۔

بیڈمنٹن کھیل میں کسی بھی وقت دنیا میں کسی بھی جگہ کھیلے جا سکتے ہیں۔

بیڈمنٹن کھیل کی ابتدائی طور پر انگریز کھلاڑیوں کے درمیان ہونے کی وجہ سے یہ انگریزی زبان کی شہزوری پر مبنی ہے۔

بیڈمنٹن کھیل کی مختلف تقریبات مثلاً ورلڈ چیمپئن شپ ، تائیوان اوپن ، انڈونیشیا اوپن اور چین اوپن وغیرہ شامل ہیں۔

بیڈمنٹن کے شٹلز کی معمولی زندگی ہر شش ماہ میں تقریباً تبدیل کردی جاتی ہے

error: Content is protected !!