ایتھلیٹکس دوڑ اور دلچسپ حقائق

جس طرح میدان کرتے کھیلوں میں اتھلیٹکس (ٹریک اینڈ...

بیڈمنٹن کے متعلق دلچسپ حقائق

بیڈمنٹن ایک بازوکشی کھیل ہے جس کے دو کھلاڑی...

فٹبال: قواعد، رینکنگز، اور مزید

باہری دنیا میں فٹبال دنیا بھر میں بہت مقبول...

فٹبال: قواعد، رینکنگز، اور مزید

باہری دنیا میں فٹبال دنیا بھر میں بہت مقبول ہے۔ یہ ایک ٹیم کھیل ہے جس میں دو ٹیمیں آپس میں مقابلہ کرتی ہیں۔ فٹبال کا میدان لمبا اور چوڑا ہوتا ہے اور اس کے دونوں اطراف پر گول پوسٹس ہوتے ہیں۔

فٹبال کے قواعد بہت سادہ ہیں۔ ہر ٹیم میں 11 کھلاڑی ہوتے ہیں۔ ہر ٹیم کے پاس ایک گول کیپر بھی ہوتا ہے جو گول پوسٹ کے اندر کھڑا رہتا ہے۔ کھیل کا آغاز کرنے کے لئے، دونوں ٹیموں کے کپتان سکاٹیں بھینچ کر پھینکتے ہیں۔

ٹیم جس کی پاس بال ہوتی ہے، وہ گیند کو چلاتے ہوئے دوسرے ٹیم کے گول کے قریب جانے کی کوشش کرتا ہے۔ اگر وہ گیند گول پوسٹوں کے درمیان سے گزر جاتی ہے، تو گول اندر کی جانب ہو جاتا ہے اور ٹیم جس نے گیند گول کیا ہوتا ہے، وہ ایک نقطہ حاصل کر لیتی ہے۔

فٹبال کے قواعد کے تحت، کھلاڑی گیند کو اپنے ہاتھ سے نہیں چھو سکتا۔ اگر کھلاڑی گیند کو ہاتھ سے چھوتا ہے، تو اسے “ہینڈ بال” کہتے ہیں اور اس صورتحال میں، دوسرے ٹیم کو فری کک ملتی ہے جو ان کے لئے ایک موقع ہوتا ہے گول بنانے کا۔

ایک اور پینالٹی جو بہترین کھلاڑیوں کے لئے خطرناک ہوتی ہے، وہ یہ ہے کہ اگر کسی کھلاڑی نے چوٹ کی دی ہے یا دوسرے کھلاڑی کو جھتلایا ہے تو اسے ہراسانے کے لئے کھلاڑی ، کھیل کے بیچ میں سب سے نزدیک ہوکر پینالٹی کیک کو گیند کے ساتھ دستبردار کرتا ہے۔ ایسی صورتحال میں، دوسرے ٹیم کو پینالٹی کی موقع ملتا ہے جو ان کے لئے ایک بہت بڑا موقع ہوتا ہے گول بنانے کا۔

فٹبال میں مقابلے کے دوران کھلاڑیوں کی رینکنگ کئی فاکٹرز پر منحصر ہوتی ہے۔ ان میں سے بعض عبارت ہیں، جیسے گولز، اسسٹس، پاسز، اور تکنیکی ہنر مندی کے علاوہ کھلاڑی کی آرام دہی، تیزی، وقت پر حرکت کرنے کی صلاحیت اور تیم کے لئے فائدہ مند ہونا۔

فٹبال دنیا میں بہت مقبول ہے اور اس کے لئے دنیا بھر میں کھلاڑیوں کے ایک بہت بڑے سمندر ہیں جنہیں اس کھیل کی طرف کھینچتی ہے۔ اس کے علاوہ، فٹبال بہت سارے

فٹبال فریقوں کے بیچ کشش پیدا کرتا ہے جن کے حامیوں کی تعداد ایک سے دوسرے ملک تک پہنچتی ہے۔فٹبال کی مختلف لیگوں کے بیچ مقابلے کئے جاتے ہیں جن کا انتخاب بیرونی جماعتوں کے ذریعے کیا جاتا ہے۔ ان لیگوں میں کئی تیموں کی شماریاتی رینکنگ بھی کی جاتی ہے جس سے انہیں ملکی اور بین الاقوامی مقابلوں کے لئے منتخب کیا جاتا ہے۔

فٹبال کے کچھ سبق آموز حقائق ہیں، جیسے کہ فٹبال کی دنیا کی سب سے بڑی قوم برازیل ہے جو پانچ بار فٹبال ورلڈ کپ جیت چکی ہے۔ ایک اور دلچسپ حقیقت یہ ہے کہ یوروپی ٹیموں نے ہر فٹبال ورلڈ کپ کے بعد اس کے اگلے ورلڈ کپ میں کامیابی حاصل کی ہے۔

فٹبال دنیا میں بہت مقبول ہے اور اس کے لئے دنیا بھر میں ہزاروں مقابلوں کی برگزاری کی جاتی ہے جو لوگوں کیلئے فائدہ مند ثابت ہوتے ہیں۔

انتہائی دلچسپ حقائق کے علاوہ، فٹبال ایک طریقہ ہے جو جماعت اور سازش کی حمایت کرتی ہے۔ یہ ایک طاقتور اور محکمہ بناتی ہے جو لوگوں کے درمیان سمجھ بوجھ کو کم کرتی

فٹبال کے کچھ قواعد و ضوابط ہیں جنہیں اعلان کیا گیا ہے۔

ہر ٹیم میں 11 کھلاڑی شامل ہوتے ہیں جو اپنی قسم کے لباس پہنتے ہیں۔ فٹبال کی میچوں کی لمبائی 90 منٹ کی ہوتی ہے جو دو بریک کے بیچ میں ہوتی ہے۔ جبکہ ایک میچ کے دو بریک معمولاً 15 منٹ تک ہوتے ہیں۔

میچ کے دوران، کھلاڑیوں کو مختلف قسم کے پاسوں اور انڈر کٹونیاں مارنے کی اجازت ہوتی ہے جو انہیں فائدہ دینے کے لئے استعمال کرنے کے لئے ہوتے ہیں۔

اگر کوئی کھلاڑی کسی بھی طرح کی غلطی کرتا ہے، تو اسے مختلف قسم کے پینالٹی دیے جاتے ہیں۔ جیسے کہ اگر کسی کھلاڑی کسی دوسرے کھلاڑی کے سر پر پاؤں رکھتا ہے، تو اسے “فاول” کہتے ہیں اور مختلف پینالٹی کاٹ دی جاتی ہے۔

فٹبال کے رینکنگز بھی بہت اہم ہیں۔ یہ فیفا کی جانب سے جاری کیے جاتے ہیں اور کھلاڑیوں کو ملکی اور بین الاقوامی مقابلوں کے لئے منتخب کیا جاتا ہے۔

error: Content is protected !!